ZAVENTEM -Destiny – de Belgische aanbieder van cloudcommunicatieoplossingen voor ondernemingen – introduceert zijn Fiber-to-the-Business – aanbod dat beschikbaar zal zijn in zowel de Smartfit als Integra oplossingen.
Destiny klanten krijgen met Fiber-to-the-Business rechtstreeks toegang tot een glasvezelverbinding via het Destiny netwerk. Voor het leveren van zijn telecomoplossingen opereert Destiny netwerkonafhankelijk en maakt het gebruik van het netwerk van lokale spelers, zowel nationaal als internationaal. Zo sloot het afgelopen jaar een wholesale overeenkomst inzake Fiber-to-the-Business met Proximus en hernieuwde het net zijn strategische partnerovereenkomst met Eurofiber. Met dit nieuwe aanbod speelt Destiny in op de stijgende behoefte van KMO’s aan meer bandbreedte en stabiliteit, gevoed door het toegenomen belang van het internet, videocommunicatie en de cloud.
Service Level Agreement
“Met het Fiber-to-the-Business aanbod in onze beide cloudtelecom bundels, bieden we het middensegment een supersnelle, uiterst betrouwbare en constante internetverbinding zonder onderbrekingen, die kan inspelen op de eisen van de digitale tools van nu en morgen”, zegt Tim Schmit, Manager Product Marketing & Presales bij Destiny. “De hogere uploadsnelheden –van 30 Mbps tot 1 Gbps- garanderen bovendien een gebruiksvriendelijke en aangename manier van werken op cloudtoepassingen. En we combineren de hogere snelheden in onze SmartFit oplossing telkens met een strikte SLA (Service Level Agreement) en 4G back-up.”
Destiny
Destiny, opgericht in 2008, is een aanbieder van cloudcommunicatieoplossingen en richt zich vooral op kleine en middelgrote ondernemingen. Het eigen Destiny-netwerk bedient meer dan 13.000 professionele klanten, waaronder Cevora, Democo, DPD, Ecover, Gabriëls, Interparking, Katoen Natie, McDonald’s, Officenter, Standaard Boekhandel, Würth en ZEB. Destiny stelt intussen meer dan 220 medewerkers te werk in België en Nederland en mikt op een bijgestelde vooropgestelde omzet van 65 miljoen euro in 2019.