In de afgelopen jaren heeft addData, dat gevestigd is in Diegem, zich verdiept in het omzetten van ruwe data in bruikbare waarden voor marketingteams. Die expertise wordt nu dus een integraal onderdeel van Dignify en moet het aanbod verder verbeteren.
Met onder andere end-to-end dataservices, waarbij datastrategie, engineering, warehousing, analytics en activering worden gecombineerd in één uniforme aanpak. Via verbeterde marketingprestaties door gegevens rechtstreeks in te sluiten in CRM-, marketingautomatiserings- en digitale platformstrategieën, zal geavanceerde personalisatie en reisorkestratie mogelijk worden.
AI en machine learning use cases moeten de klantbetrokkenheid en interne efficiëntie optimaliseren. Er zal bovendien gebruik gemaakt kunnen worden van het bredere netwerk van Customer Collective van 400+ specialisten op het gebied van strategie, prestaties, data, creativiteit en technologie.
Lees ook: Costumer Collective stelt Marco Piombo aan als CEO
“Deze integratie is een natuurlijke volgende stap in onze reis. Door onze krachten te bundelen met Dignify, verankeren we ons data-DNA in het hart van klantervaringsstrategieën. We zijn nu nog beter gepositioneerd om klanten te begeleiden van datafundamenten naar meetbare bedrijfsresultaten”, zegt Martijn Knoops, Business Lead Data & AI bij Dignify.