ING Foto: MARC HERREMANS - MEDIAHUIS

ING kiest AdSomeNoise om digitale communicatie te versterken

Na een kleine competitie op zoek naar een agency dat de digitale communicatie van ING kan versterken is het Leuvense reclamebureau AdSomeNoise als favoriet uit de bus gekomen. “We zijn heel blij dat we ING hebben kunnen overtuigen met ons verhaal."

Om haar digitale communicatie kracht bij te zetten organiseerde ING een pitch voor een digital agency onder leiding van Pitchpoint. Na een initieel “chemistry” bezoek bij een vijftal bureaus volgde een intensieve strategische en creatieve competitie tussen Serviceplan, iO en AdSomeNoise, waarin deze laatste ING voor zich wist te winnen.

“We zitten in een hypercompetitieve markt waar een groot deel van onze doelgroep voornamelijk online te bereiken is. Denk bijvoorbeeld aan Gen-Z en/of expats die voor ons erg belangrijk zijn”, zegt An Caers, head of brand en communicatie ING België. Om ING te versterken op digitaal vlak waren ze op zoek naar de beste speler op de markt. “Voor ons is dat AdSomeNoise”

Lees ook: Willem Van den Hoof is de nieuwe Creative Director bij AdSomeNoise

AdSomeNoise zal voortaan samen met TBWA en Mediabrands deel uitmaken van het agency roster van ING. “We zijn heel blij dat we ING hebben kunnen overtuigen met ons verhaal. De uitdagingen die ze hebben bij ING zijn van het soort waar we graag onze tanden inzetten. Het merk helpen groeien op korte én lange termijn”, besluit Steven Verbruggen, Managing Director AdSomeNoise.