logodonker

Made in schakelt versnelling hoger

Beste lezer,

Was je zonet even vol verbazing aan het opkijken? Dan is dat exact de reactie waar we op hoopten, want de voorbije maanden hebben we enorm hard gesleuteld aan de complete make-over van Made in. Welkom!

 

[caption id="attachment_15450" align="alignleft" width="378"]duo Dominique De Pesseroy & Talisa Martin[/caption]

We slaan vandaag een bladzijde om, echter de essentie van Made in blijft behouden: optimistisch ondernemerschap, regionale relevantie en onafhankelijke, krachtige journalistiek. De focus blijft op de vertrouwde 5 nieuwsfeiten per dag liggen, maar daarnaast wordt de content aangescherpt met Business Tips. Vormelijk is Made in volledig opgefrist. Het begint met het nieuwe logo met bijhorende baseline ‘Dicht bij ondernemers’, dat de richting aantoont waarin Made in vaart. Dagelijks bedrijfsnieuws, een diepgaand magazine in Limburg en inspirerende events die telkens dicht bij ondernemers staan.

 

Bovendien creëerden we een huisstijl - waarin de herkenbaarheid van Made in behouden bleef - die wordt doorgetrokken naar de websites, de nieuwsbrieven, het magazine, campagnes, enzovoort. Tevens zorgen we binnenkort voor kruisbestuiving tussen de 7 regio’s met de focus op sectoren via een wekelijkse sector-nieuwsbrief, waarbij je hier kan inschrijven op verschillende sectoren naar keuze en iedere vrijdag één nieuwsbrief ontvangt met het belangrijkste sector-nieuws uit alle regio’s.

Achter de realisatie van deze groei, staat een enthousiast 15-koppig team van journalisten, key accountmanagers, IT, marketing- en eventspecialisten met aan het hoofd Business Manager Dominique De Pesseroy. Ze stond jaren geleden al aan de wieg van 6 van de 7 Made in’s en zal nu de overkoepelende krijtlijnen uittekenen. Daarnaast werd Talisa Martin benoemd tot Product- en Marketing Manager en fungeert daarbij zowel op de adverteerders- als lezersmarkt. Edith Vervliet zal naast haar functie als Made in Antwerpen journalist, de coördinatie van het redactieteam op zich nemen. Bovendien zullen de Made in Live events verder regionaal verspreid worden en volgend jaar in de 7 regio’s plaatsvinden. Aurélie Meulemans zal deze vanaf eind oktober als eventcoördinator in goede banen leiden.

Meer ontdekken? Check snel onze gloednieuwe, algemene website www.ontdekmadein.be.

Laat ons vooral weten wat je ervan vindt.

Het voltallige Made in team