cathay pacific team lewis

Team Lewis en Cathay Pacific blazen samenwerking nieuw leven in

Cathay Pacific, een premium luchtvaartmaatschappij uit Hong Kong, hernieuwt haar samenwerking met PR- en marketingbureau TEAM LEWIS België. Na vijf jaar zijn de rechtstreekse vluchten tussen Hong Kong en Brussel terug.  Met de hervatting van die vluchten wordt ook de samenwerking met Team Lewis België nieuw leven in geblazen.

 

Na vijf jaar herstart Cathay Pacific haar rechtstreekse vluchten tussen Hong Kong en Brussel. Tijdens deze periode werkte de maatschappij samen met TEAM LEWIS Nederland, maar nu komt de sterke samenwerking met TEAM LEWIS België terug op de voorgrond. Samen willen ze via een proactieve PR-aanpak de merkbekendheid van Cathay Pacific vergroten.

Centraal in de samenwerking staat het merkverhaal, maar richt zich ook op influencermarketing, corporate communicatie en issues management, met de nadruk op consistente en boeiende berichtgeving.

“Als toonaangevende internationale luchtvaartmaatschappij is Cathay Pacific een spannende toevoeging aan ons klantenportfolio”, zegt Delphine De Pauw van Team Lewis. “Door de jaren heen bouwden we veel ervaring op in de reisindustrie, onder andere door samenwerkingen met merken als Sunweb en Cheaptickets.be. We kunnen die expertise nu inzetten voor Cathay Pacific. Het merk is innovatief en maatschappelijk verantwoord, en we zijn enthousiast om hun inspirerende verhalen met een breder publiek te delen. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking.”