Dit doet me enorm veel plezier”, zegt Kevin verheugd. “We waren zelf niet op de hoogte van onze nominatie, dus dit komt echt als een verrassing. We proberen altijd naar kwaliteit te streven en de klanten tevreden te stellen, wat blijkbaar geapprecieerd wordt.”
Klantvriendelijk
Volgens Kevin onderscheidt The Loft zich van andere restaurants door de focus op kwaliteit en klantvriendelijkheid. “We werken uitsluitend met dagverse producten en bereiden zo veel mogelijk zelf”, zegt hij. “Het enige wat niet huisgemaakt is, is ons brood, de mayonaise en de ketchup. Zelfs onze room komt van een lokale boerderij. Daarnaast hechten we veel belang aan een goede prijs-kwaliteitverhouding.”
De erkenning komt op een bijzonder moment, want zaterdag 5 april viert The Loft zijn zesjarig bestaan. “We hebben zowel de coronacrisis als andere uitdagingen overleefd, maar toch blijven we streven naar verbetering. Deze prijs motiveert ons om ons nog meer in te zetten. Als we dit zichtbaar kunnen maken, kan dat een enorme boost betekenen voor onze zaak. We zijn onze klanten heel dankbaar voor de steun.”
Stemmen
Edenred, een bedrijf dat maaltijd- en dienstencheques uitgeeft, organiseerde de wedstrijd van Best Lunch Restaurant in maart voor het eerst. Ongeveer 20.000 Belgen brachten hun stem uit voor hun favoriete lunchplek. Elke provincie kreeg haar eigen top 5.