2

Tiffany steekt in nieuw jasje tegen lente

LEUVEN -Modezaak Tiffany, gevestigd op de Vismarkt in Leuven, sluit eind dit jaar even de deuren voor een grondige make-over. Intussentijd kunnen klanten terecht in een pop-upstore en op de webshop. 

Onder het motto stilstaan is achteruitgaan plant Veerle Depoorter van damesboetiek Tiffany een complete make-over. “Plafonds, vloeren en meubilair worden uit de zaak gehaald en vervangen door een nieuw winkelconcept. Wat het zal worden? Dat is nog een verrassing en houden we dan ook nog even voor ons”, luidt het.

Pop-up

Tijdens de verbouwingen die begin volgend jaar van start gaan, sluit Tiffany even de deuren op de Vismarkt. “In tussentijd kan de klant de nieuwe collecties ontdekken in een pop-up in de Mechelsestraat, tegenover Elsen Kaasambacht. Of shoppen in onze webshop. In maart 2022 verwelkomen we onze klanten dan ook graag in een fonkelnieuwe winkel, waarin je nog steeds onze vertrouwde merken en gezichten zal terugzien", vertelt Veerle Depoorter. Morgen start de totale uitverkoop (tot en met 30 december) van de huidige wintercollectie (met uitzondering van enkele tijdloze items). Klanten genieten een korting op alle merken.

Europese designermerken

Al 25 jaar bouwt Tiffany aan een modeverhaal in Leuven. Vijftien jaar geleden nam zaakvoerster Veerle Depoorter de modezaak over van twee Brusselse vriendinnen, en verhuisde de winkel van de Mechelsestraat naar de huidige locatie op de Vismarkt. Tiffany biedt modebewuste vrouwen van alle leeftijden een selectie van Europese designermerken aan. Door de persoonlijke aanpak van Veerle en rechterhand Marleen is Tiffany een begrip in de studentenstad.

Persoonlijke aanpak

"We geloven absoluut in onze aanpak, ook in dit digitale tijdperk", laat Veerle Depoorter weten. "Uiteraard hebben we sinds een aantal jaren een webshop en verkochten we het voorbije anderhalf jaar tijdens de verschillende winkelsluitingen onze items via social media. Maar we ontvangen onze klanten toch het liefste in de winkel. Om de materialen te kunnen aanvoelen, de pasvorm te ervaren en de juiste combinaties voor te stellen. Na de eerste lockdown in mei vorig jaar werden we daarin ook echt bevestigd: De klanten kwamen dolgraag terug naar ons pand op de Vismarkt om te genieten van onze persoonlijke service. En dat deed zo'n deugd." Besluit Veerle.