Willem Van den hoof

Willem Van den Hoof is de nieuwe Creative Director bij AdSomeNoise

Begin januari heeft Willem Van den Hoof het team van AdSomeNoise vervoegd als Creatief Directeur. "Zijn unieke combinatie van ervaring in grote internationale bureaus én zelf zeven jaar een eigen bureau gerund te hebben, is exact wat AdSomeNoise nodig heeft voor de verdere groei.”

Sinds begin januari is Willem Van den Hoof de nieuwe Creative Director bij AdSomeNoise. Het Leuvense bureau evolueerde sinds enkele jaren naar een full service agency. Sinds Gert Pauwels en Jonas Moors zich vervoegd hebben aan het managementteam, is het bureau van Steven Verbruggen “veel meer geworden dan een banner agency”.

“Het voelt goed om weer in een kleinere en onafhankelijke context te werken. In tijden waarin bureaus steeds meer worden gestuurd door het netwerk waartoe ze behoren, is een omgeving als AdSomeNoise een verademing.”

Willem Van den Hoof

Voor Van den Hoof is het een blij weerzien met oude bekenden. Met Pauwels stond hij in 2009 op het podium in Cannes voor Dodge met een campagne van Proximity BBDO. Tien jaar later werkten ze samen bij TBWA, waar toen ook Moors aan de slag was. Verbruggen en AdSomeNoise werkten dan weer nauw samen met Make Lemonade, het bureau van Van den Hoof.

Lees ook: AdSomeNoise breidt team uit met 9 nieuwe lawaaimakers

Pauwels is alvast enthousiast dat ze “eindelijk ‘de Wikke’ hebben kunnen strikken”. “Zijn unieke combinatie van ervaring in grote internationale bureaus én zelf zeven jaar een eigen bureau gerund te hebben, is exact wat AdSomeNoise nodig heeft voor de verdere groei.” Verbruggen beschrijft de komst van Van den Hoof als “het laatste ontbrekende puzzelstukje”.

AdSomeNoise is een reclamebureau met meer dan 40 medewerkers. Het bureau vertrok vanuit een digitale basis om te evolueren naar een full-service creative agency dat effectieve campagnes bouwt.