Besox is een familiebedrijf van de derde generatie dat ondernemers ondersteunt met een persoonlijke aanpak in payroll, verzekeringen en financiële diensten. Met een sterke focus op klantgerichtheid en innovatie helpt Besox bedrijven om hun personeels- en juridische uitdagingen efficiënt aan te pakken.
Met een omzetgroei van 10,5% in 2024 blijft Besox een van de snelst groeiende sociaal secretariaten van België. Maandelijks verwerkt het bedrijf maar liefst 20.000 lonen en biedt het zijn klanten advies op vlak van HR, payroll en personeelsadministratie. Ook juridisch staat Besox steeds sterker. “Zo zijn we erg blij dat we vandaag de komst van Bart Depreitere mogen aankondigen, want met zijn diepgaande juridische kennis en ervaring zullen we onze klanten voortaan nog beter kunnen ondersteunen”, zegt CEO Christophe Morbee.
Bart Depreitere was jarenlang head of legal bij Easypay Group en is erg enthousiast om deze nieuwe uitdaging aan te vatten: “Besox is een dynamisch en klantgericht familiebedrijf met een sterke reputatie, ik kijk ernaar uit om mijn expertise hier in te zetten en samen met het team innovatieve oplossingen te ontwikkelen die onze klanten verder vooruithelpen”, aldus Depreitere.
Digitaal, maar altijd persoonlijk
Om de verdere groei van de organisatie te ondersteunen, nam Besox onlangs ook zijn intrek in het prestigieuze kantorencomplex ‘The Office’ in Gent. Met deze uitbreiding wil Besox niet alleen zijn dienstverlening verder optimaliseren, maar ook fysiek dichter bij zijn klanten staan.
“Dat is en blijft een prioriteit”, aldus CEO Morbee. “Onze klanten verwachten immers niet alleen expertise, maar ook een toegankelijke en persoonlijke service. Een sterke lokale aanwezigheid speelt daarin een cruciale rol. Daarnaast blijft Besox ook volop investeren in digitale innovatie. Met geavanceerde tools zoals Officient, HR analytics en Fiscalo – een platform op maat van bedrijfsleiders – zetten we in op een slimme combinatie van technologie en menselijk advies. Waar andere dienstverleners steeds meer inzetten op geautomatiseerde processen met een hoge foutmarge, geloven wij in de kracht van persoonlijke begeleiding, ondersteund door slimme technologie. Zo krijgen onze klanten het beste van beide werelden: efficiëntie én persoonlijke aandacht.”