“Dit jaar besloten we om te breken met het traditionele beursformaat en in plaats daarvan een creatieve flashmob te orkestreren met unieke straatartiesten”, aldus Michèle Lievens. “Ze dansten in op maat gemaakte zero-waste outfits gemaakt van onze eerdere collecties, waarmee ze onze toewijding aan duurzaamheid en creativiteit lieten zien. Het evenement was niet alleen een feest voor ons, maar ook voor veel architecten en ontwerpers van over de hele wereld, zoals blijkt uit de enthousiaste reacties die onze inbox overspoelden. We deelden voorbeelden uit die gekoppeld waren aan een QR-code die bezoekers naar onze bestemmingspagina leidde, waarbij we de symboliek achter de flashmob uitlegden en onze overkoepelende missie om plezier prioriteit te geven in onze initiatieven.”
LF Trading is een bedrijf dat geworteld is in duurzaamheid door zich te richten op een korte toeleveringsketen, waarbij voornamelijk stoffen van vlas worden ontworpen en ook deels met hennep. “Ons strikte zero-waste-beleid weerspiegelt onze toewijding aan loyaliteit en familiewaarden”, zegt Lievens nog.