foto-SKINN_Creative-Intelligence

Marketing agentschap SKINN gaat nieuwe fase in

ROESELARE - Vier toonaangevende bureaus waarvan twee uit West-Vlaanderen hebben besloten tot een algemene fusie onder de bedrijfsnaam SKINN. De vier bedrijven in kwestie zijn Maister, 5AM, Elevens en SKINN branding agency. Gedreven door creative intelligence willen ze voor hun klanten nieuwe merkbelevingen creëren die niet alleen opvallen, maar ook strategisch het verschil helpen maken en een duurzaam impact nastreven.

 

In 2022 stapte SKINN in een strategische samenwerking met spatial design-studio 5AM. In 2024 volgde de fusie met Maister Creative Service Unit en met Elevens. Vanaf nu opereren alle agencies onder de naam SKINN, als één multidisciplinair brand agency dat verder kijkt dan traditionele branding.

Met zijn gebundelde ervaring en expertise, streeft SKINN nu naar eigen zeggen naar een ruimere set van diensten: van merkstrategieën en creatieve concepten uittekenen tot immersive ruimtes ontwerpen en innovatieve digitale oplossingen ontwikkelen.

Nieuwe structuur

Het leiderschapsteam van SKINN is alvast goed voor decennia aan ervaring en houdt het agency op het pad van duurzame groei en blijvend succes. CEO Ruth Bossuyt heeft de dagelijkse leiding in handen. Kurt De Vlieghere en Bram Couvreur houden de creatieve koers van het agency in lijn met de strategische visie. Olivier Caluwier, oprichter van 5AM, blijft het spatial team aansturen. Tom Deleu en Mathijs Stichelbaut, oprichters van Elevens, nemen de leiding over het digital development-team.

De nieuwe structuur van SKINN steunt op gespecialiseerde teams. Elk van die teams moet bijdragen tot een naadloze, multisensorische merkbeleving, telkens vanuit hun expertise: strategie, branding, visuele content, spatial en digital. Met één doel voor ogen: merken bouwen die raken, inspireren én leiden tot tastbare businessimpact.