Shopinvest zag meteen groeipotentieel in de toekomstplannen van Wostyn. “Wij geloven in bedrijven die hun klanten echt centraal stellen en die een duidelijke visie hebben op de toekomst”, vertelt Kristof Talpe, CEO van Shopinvest. “Dit is voor ons een verbintenis voor de lange termijn.”
Thijs Wostyn kent het klappen van de zweep en kent marketing weinig geheimen. Geboren in een ondernemersfamilie, met een grootvader die een regionale krant uitgaf en een vader die een drukkerij had, ontwikkelde hij al vroeg een passie voor communicatie. Dat mondde na zijn studies uit in een eerste bedrijf: Social Taco. Dat bedrijf is intussen een toonaangevend social media agency dat organisaties ondersteunt met authentieke storytelling en gerichte campagnes. In 2023 hield Wostyn met Studio Piñata een tweede bedrijf boven de doopvont: een branding agency dat organisaties helpt met hun merkpositionering en employer branding.
Complementair trio
Het is nu de bedoeling om de drie agentschappen (allen met zetel in West-Vlaanderen) complementair te laten samenwerken onder één koepel. Getekend Thijs Wostijn. Voor de klanten van Social Taco en Studio Piñata verandert er verder niets.
“Het gaat erom dat we de kracht van elk bedrijf behouden en die in de groep versterken,” zegt Wostyn. Daarbij kiest Yuntos voor een lagekostenstructuur met kleine, gespecialiseerde teams die rechtstreeks in contact staan met de klanten. “Met Shopinvest als waardengedreven, duurzame partner kunnen we nog meer maatwerk aanbieden en willen we uitgroeien tot een resultaatgerichte groep, die kansen durft grijpen om zich te versterken”, aldus nog Wostyn. “We staan dan ook open voor nieuwe partnerships die onze expertise aanvullen en onze positie als innovatieve marketingpartner verstevigen.”