Je kan het zo gek niet bedenken of NSAC wil het in de aanbieding hebben. Klanten betalen, dus hebben ze recht op het nec plus ultra, zo luidt de redenering.
“Een taxi in de vorm van een luxueuze limousine, plaatsen reserveren in luxehotels of restaurants, de juiste boetiek zoeken voor mensen die plots op zoek moeten naar een outfit, leuke activiteiten boeken: het kan allemaal en is volledig gericht op het garanderen van een ontzorgde en hoogwaardige beleving”, zegt Renaud Castermans, co-founder van StoryTailor. “Daarnaast krijgen klanten die gebruikmaken van onze conciërgediensten regelmatig extra voorzieningen aangeboden dankzij ons partnerschap met tal van gerenommeerde hotelketens. Denk hierbij aan aangeboden ontbijt, krediet voor een massage of een diner in het restaurant van het hotel, kamerupgrades afhankelijk van beschikbaarheid, en andere voordelen. Bij StoryTailor doen we nooit concessies op de kwaliteit van onze service of het comfort van onze klanten. We streven ernaar om elke reiservaring volledig zorgeloos en uniek te maken.”