Stan-Louis Bufkens zegt dat hij mee de inspiratie haalde bij het lezen van het boek ‘Gesprekken met 50 West-Vlaamse ondernemers’. “Aangevuld met mijn eigen beroepservaring in de wereld van de marketing heb ik beseft dat er eigenlijk niemand zit te wachten op nog meer advertenties, nog meer reclame”, zegt Stan-Louis. “Mensen zoeken connectie met de persoon achter het bedrijf. Het verhaal, het onstaan, de ups & downs, enzovoort. De visie van veel West-Vlaamse ondernemers heeft mij alleen nog meer overtuigd dat er ook een andere weg kon bewandeld worden.”
Dat leidt nu dus naar de start-up Everbody hates marketing. “Met EHM® help ik founders en CEOs met het bouwen van hun personal brand op LinkedIn”, zegt Bufkens. “Om op die manier, visibiliteit, geloofwaardigheid en vertrouwen te creeëren bij klanten, investeerders of potentiële werknemers. En dit door via LinkedIn dus hun expertise, hun “behind-the-scenes” en verhaal te delen.”
Vandaag werkt hij al samen met de founders van Karomia, Decancq-Vercruysse en Cyclowax.
info:
www.everybodyhatesmarketing.com