Dugardyn Veronique

Veronique Dugardyn geeft de fakkel bij make it fly door aan haar zoon

BRUGGE - Mathieu Cardinael wordt de nieuwe CEO van het Brugse dienstenbedrijf make it fly (70 medewerkers, 6,5 miljoen euro omzet). Hij zal samen met zijn broer Laurent, die CFO is, de zaak verder zetten. De voorbije 25 jaar was Veronique Dugardyn CEO, en nu acht ze de tijd gekomen om plaats te maken.

Sinds de oprichting van Duo (Brugge), in 1996, kan de digitale dienstengroep make it fly, bestaande uit vier ervaren agencies, rekenen op Veronique Dugardyn. Al 25 jaar staat zij aan het roer van deze toonaangevende digitale groep. Voor de komende expansiefase van make it fly, kan de groep het vertrouwen leggen in Mathieu Cardinael. Als zoon neemt hij na 25 jaar de fakkel over van Veronique Dugardyn als CEO. Samen met Laurent Cardinael, reeds enkele jaren actief als CFO bij de groep, is er zo familiale continuïteit verzekerd in het management.

Het fundament van deze toonaangevende groep ligt bij de oprichting van digital agency Duo door Véronique Dugardyn in 1996. Intussen bestaat make it fly uit vier ervaren partners, sinds de laatste overname van Mediasoft eerder dit jaar. Het samenbrengen van deze deskundige bedrijven zorgt ervoor dat make it fly uitgroeit tot een respectabele dienstverlener in een sterk evoluerende markt. Voor de komende expansiefase van make it fly kan de groep rekenen op Mathieu Cardinael. Als zoon neemt hij na 25 jaar het roer over van Véronique Dugardyn als CEO. Mathieu Cardinael speelt al sinds 207 een actieve rol bij de organisatie, en heeft hij de groep zien evolueren tot de full-service dienstengroep die het vandaag de dag is.

Om de verdere expansie te ondersteunen, stapt Green Park Investment Partners aan boord in het kapitaal. Green Park heeft reeds ruime ervaring in het schalen van HR en digitale ondernemingen. Het bedrijf was in het verleden nauw betrokken bij de snelle groei van House of Talents. Dankzij de ondersteuning van Green Park kan het management zich richten op de duurzame en gezonde groei van de organisatie, zonder daarbij de bedrijfscultuur, focus op medewerkers en de kwaliteit van de dienstverlening uit het oog te verliezen.