I like the product, I like the name, you should make it global. Dat waren de inmiddels historische woorden die Warren Buffett uitsprak toen hij in 2016 kennis maakte met Coretec en de broers Dossche. Van bij de start (2012) hadden de broers Dossche één groot doel: het verschil maken in de markt van de vloerbekleding.
Daar slaagden ze binnen de kortste keren ook in door een innovatief proces: een waterdichte houten of tegelvloer creëren met een duurzame kurkonderlaag. Een totaal nieuwe categorie hoogwaardige hybride vloeren was geboren. Coretec® was het eerste merk dat 100% waterdichte vloeren verkocht. De groei volgde als het ware vanzelf, en werd zelfs door Warren Buffett opgemerkt en met Shaw Industries nam hij de meerderheid. Het operationele liet hij van meet af aan over aan de broers Dossche.
Vandaag heeft Coretec een Europees netwerk uitgebouwd met vloerspeciaalzaken. Het bedrijf heeft ook zijn naam gegeven aan de sport arena van Oostende, de Coretec Dome.