Beide partijen breien zo een 15de jaar aan het partnerschap dat al sinds 2012 loopt. De samenwerking met G&V Energy Group, het moederbedrijf achter Caps, is gebaseerd op fundamenten die voor beide partijen belangrijk zijn: vertrouwen, gedeelde waarden en gezamenlijke groei.
Om de verlenging van de samenwerking te vieren én bovendien de gloednieuwe huisstijl van het merk in de spotlights te zetten, pakt Caps uit met een speciaal Tour de France-shirt. Tijdens de meest prestigieuze wielerwedstrijd ter wereld zal Caps prominent op het shirt prijken. Zodat niemand er kan naast kijken.
Ontzorgen is de boodschap
Die timing is uiteraard geen toeval. Samen met de start van de Ronde van Frankrijk (over tien dagen in Rijsel) lanceert Caps ook officieel zijn vernieuwde merkidentiteit. Het nieuwe logo van Caps, de professionele tank- en laadpas, is geïnspireerd op de weg en staat symbool voor vrijheid onderweg én voor de sterke verbinding met klanten en partners. Het is een visuele weerspiegeling van wat Caps vandaag wil betekenen: veel meer dan enkel een laadpas.
Caps biedt immers een totaaloplossing voor modern mobiliteitsbeheer, van laadpaalbeheer op bedrijfsniveau tot thuislaadoplossingen met automatische terugbetaling voor werknemers. Daarmee neemt Caps de zorgen volledig uit handen van fleetmanagers in heel België.
Perfect podium
“De Tour vormt het perfecte podium om deze vernieuwde merkidentiteit aan een internationaal publiek te tonen”, aldus CEO Xavier Dewulf. “Het Lotto-team is dan ook trots om deze lancering samen met Caps uit te dragen op het hoogste wielerniveau. De Tour is één van de grootste sportevenementen ter wereld. Voor ons als merk is dit een unieke kans om ons verhaal te delen, onze waarden uit te dragen en onze visibiliteit te vergroten. We zijn trots op deze
samenwerking en wensen de ploeg veel succes toe tijdens de Tour.”