Gedaan met valse promoties tijdens solden
Elke aangekondigde prijskorting moet nu toegepast worden op de laagste prijs die in de voorafgaande 30 dagen werd aangerekend. Dat… Lees meer
De Standaard Solidariteitsprijs 2016 is een initiatief van de collega’s van De Standaard, ook behorend tot het Mediahuis, die voor de veertiende keer wordt uitgereikt. Deze prijs is een uitgelezen kans om de wereld van het goede doel met die van de goede communicatie te laten samenwerken, met krachtige advertenties als resultaat. Uit alle inzendingen selecteerde de jury de 24 beste en die werden in de afgelopen weken in de krant gepubliceerd.
Tot en met 31 augustus loopt nog de stemmingsronde voor de publieksprijs. Iedereen kan meebepalen welke non-profitorganisatie aan de haal gaat met die publieksprijs en binnenkort nog driemaal een paginagrote advertentie wint in De Standaard. Het komt erop aan de meeste stemmen te verzamelen.
Tussen de 24 geselecteerden zitten kleppers zoals Panenka_JR_300714_311215, maar ook kleinere organisaties die goed werk leveren zoals Samana, Centrum ZitStil, Oscare, enz.
Deze laatste non-profitorganisatie pakt uit met een heel opvallende titel op de affiche. Samen met 10 advertising koos Oscare vzw voor een niet alledaags verhaal. “Met ‘Fuck Summer’ willen wij aantonen dat je als brandwondenpatiënt niet van de zon kan genieten zoals iedereen”, zegt directeur Koen Maertens.
Oscare streeft naar een verbetering van de levenskwaliteit voor kinderen en volwassenen met brandwonden en littekens. De nazorg van brandwonden is vaak heel intensief, bijzonder duur, en vereist de meest deskundige aandacht. Daarom biedt Oscare in haar ambulant medisch behandelcentrum in Merksem multidisciplinaire nazorg, waaronder psychologische bijstand, een gespecialiseerd medisch team. “Oscare ijvert voor een toegankelijke, laagdrempelige en betaalbare brandwondenzorg, stimuleert onderzoek naar vernieuwende litteken-behandelingen en biedt een ontmoetingsplaats waar mensen met brandwonden en littekens ervaringen kunnen delen. Het leven is bijzonder moeilijk voor mensen die elke dag met de bittere waarheid geconfronteerd worden”, aldus Koen Maertens.
Elke aangekondigde prijskorting moet nu toegepast worden op de laagste prijs die in de voorafgaande 30 dagen werd aangerekend. Dat… Lees meer
WILRIJK - Producers, regisseurs en marketeers uit veertig verschillende landen bliezen vorige week verzamelen in het Duitse Hamburg voor de… Lees meer
ANTWERPEN, HERENTALS - Het van oorsprong Kempense marketing- en communicatiebedrijf iO koopt de hippe samenwerkingsruimte in de Antwerpse Watt Toren… Lees meer
BEERSE, LINT - In samenwerking met Studio 100 ontwikkelde Daneels Media Group uit Beerse geheel kosteloos leerzame kleur- en doeboekjes… Lees meer
ANTWERPEN, TURNHOUT - Elektrisch installatiebedrijf ETI en sectorgenoot Siegers Technics vieren dit jaar hun gezamenlijke 125-jarige bestaan met een personeelsevenement… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen