Beerens Nissan

Beerens Group heropent Aartselaarse showroom

AARTSELAAR – Een jaar na de brand heropent Beerens zijn showroom in Aartselaar. Ook de vestiging aan de Antwerpse Noorderlaan werd vernieuwd, wat resulteert in twee nieuwe, interactieve showrooms. Het komende lanceringsweekend gaat gepaard met uitzonderlijke condities en stockkortingen.

In de zomer van 2018 zorgde een zware brand voor een ravage in de vestiging van Nissan Beerens langs de Boomsesteenweg in Aartselaar. De Beerens Group maakte van deze tegenslag gebruik om een heel aantal vernieuwingen door te voeren, zowel in Aartselaar als in Antwerpen.

Interactief

Waar vroeger verkoopbureaus stonden, heeft Beerens nu plaats gemaakt voor een interactieve variant. Met een interactieve balie kunnen klanten nu, tot in de kleinste details, hun eigen auto configureren. Verder is er aandacht besteed aan de toonzaal zelf: je zal er nu minder fysieke modellen aantreffen. “We hebben 100% ingezet op comfort voor onze klanten. Met een gezellige wachtzaal en een nieuw interactief concept willen we onze klanten laten kennismaken met de toonzaal van morgen”, vertelt Patrick Nelissen, Managing Director van Nissan Beerens en Toyota Beerens.

Toyota

Beerens Group zal in zijn twee gerenoveerde filialen ook Toyota verdelen. “Toyota is een erg vooruitstrevend merk. Met een groot gamma aan hybridemodellen en de laagste C02-uitstoot op de markt, is het de perfecte partner om samen de toekomst in te gaan”, zegt Patrick Nelissen. Ook steeds meer bedrijven kiezen om hybridemodellen op te nemen in hun wagenvloot, en daar wil Beerens op inspelen. “Wij merken dat steeds meer bedrijven de stap naar een groen wagenpark zetten, en Beerens wil een betrouwbare partner worden in die overstap.”

Van 18 tot 21 oktober organiseert Beerens een lanceringsweekend.