Liezelijn verhuist productie verjaardagskroon naar maatwerkbedrijf
Door een almaar stijgende vraag verhuist de productie van de duurzame verjaardagskronen van het Brasschaatse Liezelijn naar maatwerkbedrijf De Kemphaan… Lees meer
Wereldwijd distribueren, aanwezig zijn op internationale beurzen, nieuwe collectie voorstellen, … Het zijn drukke tijden voor het Belgische baby- en kindermerk Childhome uit Kontich, dat in de complete baby-, peuter- en kleuteruitzet voorziet op kleding na.
Bij Childhome werken vandaag 18 mensen: ontwerpers, verkopers, administratie en magazijniers. Nathalie Aerts stuurt het in-house design team aan. Bij het ontwerpen van de collectie 2017 gaven de designers extra aandacht aan design, ergonomie, functionaliteit en veiligheid. Vooral aan deze laatste pijler hecht het bedrijf opmerkelijk belang. Zo voerde het team achter Childhome een grondig marktonderzoek uit, met de focus op hoe jonge ouders van vandaag denken en welke keuzes zij maken voor de uitzet van hun baby.
Na de recente preview van de collectie 2017 in zijn Inspiration showroom in Kontich, maakt Childhome zijn opwachting op internationale beurzen zoals onder meer Kind & Jugend in Keulen, Puericultura in Madrid, ABS Kids Expo in Las Vegas.
Stefan Aerts, oprichter-eigenaar van Childhome: “ Deelnames aan internationale vakbeurzen openen voor ons de meeste deuren, want als je je niet toont aan de wereld, komt niemand je zoeken.”
80% van Childhome zijn productie wordt uitgevoerd. Dankzij samenwerkingen met partners wereldwijd is Childhome volop aan het groeien in nieuwe, opkomende markten.
“Het doet me toch nog altijd iets als we in Hong Kong of Zuid-Korea wandelen en een eigen product in de winkel zien liggen”, zegt Nathalie Aerts.
Na de opening van een flagship store in Seoul (Zuid-Korea) vorig jaar, verovert het bedrijf nu een ander continent: Oceanië.
“De Europese kwaliteit en vormgeving liggen goed in de Oceanische markt zoals Australië”, aldus Stefan Aerts.
Door een almaar stijgende vraag verhuist de productie van de duurzame verjaardagskronen van het Brasschaatse Liezelijn naar maatwerkbedrijf De Kemphaan… Lees meer
Mintjens Meubelfabrieken in Westmalle gaat voortaan haar meubelen rechtstreeks verkopen aan haar klanten. Er zal geen tussenpersoon of meubelwinkel meer… Lees meer
Met een vooruitstrevend concept en nieuw logo wil F.Egidio het nauwe contact tussen ontwerper en consument weergeven. Al sinds 2013… Lees meer
Van Mossel Automotive Groep, met Belgisch hoofdkantoor in Antwerpen, heeft een overeenkomst bereikt met de familie Devos-Capoen. Via een joint… Lees meer
Sam Pelgroms, gekend van Entrez, neemt samen met zijn vriendin Laura Nollet het gekende The Venue langs de A12 over.… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen