Cityfashion team

Cityfashion zet Vlaamse modeboetieks in de kijker met mediacampagne

In één click alle modezaken terugvinden in gans Vlaanderen? Utopie of werkelijkheid?  Er wordt aan gewerkt, op www.cityfashion.be! En om dat duidelijk te maken aan fashionista’s en modeliefhebbers in Vlaanderen lanceert cityfashion in samenwerking met Mediahuis een mediacampagne in kranten, magazines en online.Benny Kerkhofs, Business director regionaal digitaal, cityfashion - Mediahuis: “De provincie Antwerpen heeft heel veel knappe modezaken. En de Antwerpenaar loopt er graag goed gekleed bij. Door cityfashion brengen we beide nog meer in contact met mekaar, zowel online als naar de fysieke winkel toe.”

Vlaamse modeboetieks alweer een stapje dichter bij de consument

Het modeplatform dat webshops aanbiedt van 173 Vlaamse modeboetieks en maar liefst 2403 verschillende modemerken samenbrengt, brengt met deze campagne de Vlaamse modeboetieks opnieuw dichter bij de consument.

De campagneslogan ‘Alle Vlaamse modeboetieks wachten op jou’ zegt meteen waar cityfashion voor staat: het verenigen van alle Vlaamse modeboetieks. Zo kan de consument online shoppen op de langste digitale winkelboulevard of er alvast ‘digitale windowshopping’ doen om vervolgens de fysieke winkel te bezoeken.

Online opent de deur voor de fysieke winkel

Met deze campagne wil cityfashion onderstrepen dat shoppen bij Vlaamse modeboetieks méér is dan zo maar kleding of schoenen kopen. Bij de Vlaamse modeboetieks shop je mode met een verhaal. Een verhaal van generaties lang met oog voor vakmanschap en service. En met oog voor klantgerichtheid tot de nieuwe generatie, want die is steeds op zoek naar een eigen kwaliteitsstempel. In de praktijk vertaalt zich dat naar een bijzonder gevarieerd aanbod met één gemeenschappelijke noemer: passie voor het vak.

“De expertise en persoonlijke service die je bij onze Vlaamse modeboetieks terugvindt, is van onschatbare waarde voor een consument. Maar het is nu eenmaal een feit dat diezelfde consument anders shopt dan in het verleden. Heel vaak wordt er eerst online gekeken alvorens een fysieke winkel binnen te stappen. Daarom is het belangrijk dat de Vlaamse modeboetieks ook online voldoende visibiliteit krijgen en top of mind worden bij de consument. En dat is precies wat we willen uitdragen met deze campagne!”, zegt Benny Kerkhofs enthousiast.