Wout van Aert en echtgenote Sarah investeren in Heylen Vastgoed
Aan de vooravond van de Tour de France zet wielrenner Wout van Aert een zakelijke demarrage in. Samen met zijn… Lees meer
Pepijn Vermeulen en Wout Eeckhout, twee toffe gasten, ontmoette ik twee weken geleden op het Crowdfunding congres van VOKA-Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland.
Met de steun van Bryo, VOKA, FlandersDC, Cronos en The CoFoundry willen zij op 50 dagen tijd met een business plan voor de dag komen om aan ondernemerschap te beginnen. Wat voor business het wordt? Dat zal duidelijk worden in de komende weken. En daarvoor kunnen ze nog extra hulp en inspiratie gebruiken…
Een ding is zeker: deze twee jongens hebben veel goesting om aan entrepreneurship te beginnen, ook al hebben ze geen geld en geen kaas gegeten van ondernemerschap.
Wat ze ook weten is dat ze met hun toekomstige business een beduidend verschil willen maken in deze wereld en er hun boterham mee verdienen. Maar bovenal willen ze met veel passie en hard werken er voor gaan en andere jonge mensen aansporen met dit ietwat ‘crazy’ initiatief om hun droom waar te maken.
Pepijn en Wout gaan dat in vijftig dagen doen. Althans dat is hun intentie. We volgen hen op de voet en komen erop terug op 23 november als het uur van de waarheid is geslagen, m.a.w als hun project “#Entrepreneurin50days” eindigt.
“Wij zijn geen ‘wantrepreneurs’ – mensen die altijd zeggen dat ze het gaan doen maar nooit actie nemen. Erin slagen, zullen we sowieso. De vraag is alleen nog: op welke manier”, zeggen Pepijn en Wout.
Momenteel zijn ze op zoek naar jongeren die mee op dit avontuurlijke pad willen met hen. Kun je goed vloggen, weet je wat van social media, documentaires, meditatie, en wil je ooit zelf ondernemen? Laat het dan zeker weten via de Facebook pagina.
Aan de vooravond van de Tour de France zet wielrenner Wout van Aert een zakelijke demarrage in. Samen met zijn… Lees meer
WILRIJK - Het Zweedse bedrijf Atlas Copco, gespecialiseerd in persluchttechnologie, zal de komende drie jaar 70 miljoen euro investeren in de site… Lees meer
ANTWERPEN - Stijgende inwonersaantallen en klimmende woonprijzen vragen om creatieve oplossingen. Zo denkt ook Antwerpse ondernemer Jafar Bedja (33) erover.… Lees meer
Elke aangekondigde prijskorting moet nu toegepast worden op de laagste prijs die in de voorafgaande 30 dagen werd aangerekend. Dat… Lees meer
BEERSE, LINT - In samenwerking met Studio 100 ontwikkelde Daneels Media Group uit Beerse geheel kosteloos leerzame kleur- en doeboekjes… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen