Neopaul Signs

Drukke tijden bij Neopaul Signs na heropstart winkels

WOMMELGEM -  Familiebedrijf Neopaul Signs ontwikkelde innovatieve oplossingen voor winkels, retailers en bedrijven om tijdens deze coronacrisis veilig te herstarten. De all-in specialist in lichtreclame, LED-schermen, gevelbekleding en digitale print kon, dankzij haar flexibele productieapparaten en een goede voorbereiding, onder andere dispensers voor ontsmettingsalcohol, afschermpanelen produceren.

Lichtreclame in de breedste zin vormt, sinds de oprichting in 1955, de corebusiness van Neopaul Signs. De coronacrisis legde ook de bedrijfssector van broers en zaakvoerders Bart en Dries Martens volledig stil. Daarom schakelden ze hun flexibele productieapparaten in om hun onderneming draaiende te houden.

"Al snel zagen we de noden van andere bedrijven en winkels tijdens deze coronacrisis, waardoor we een grote stock van 1 ton plexiglas hebben aangelegd. Voor veel bedrijven die zich nu ook richten op de crisis, vormt materiaalschaarste een nijpend en onoplosbaar probleem. Beloftes lezen we overal, effectief leveren duurt meestal twee à drie weken. Winkels of ondernemingen hebben geen tijd om te wachten, ze moeten nu materiaal hebben om veilig te herstarten. Wij leveren binnen de twee à drie dagen”, vertellen de zaakvoerders.

Neopaul Signs biedt onder andere LED-schermen aan die met een slimme camera aangeven wanneer de volgende klant binnen mag, dispensers voor ontsmettingsalcohol en afschermpanelen in verschillende materialen en budgetten aan. Volgens de zaakvoerders levert veiligheid in coronatijden een concurrentieel voordeel op. “Winkels en retailketens die hier met professionele oplossingen op inspelen, krijgen extra vertrouwen van hun klanten en zullen sneller en met meer succes herstarten”, besluiten ze.

Lees via deze link meer Corona-nieuws over en voor ondernemers uit de Antwerpse regio.