Paascollectie van Jules Destrooper krijgt Antwerps tintje
Biscuiterie Jules Destrooper brengt een lentecollectie uit van hun dozen en blikken, gevuld met hun ovenverse koekjes. Voor het ontwerp… Lees meer
Met een vooruitstrevend concept en nieuw logo wil F.Egidio het nauwe contact tussen ontwerper en consument weergeven. Al sinds 2013 werkt het kledingmerk als één van de eersten met een systeem waarbij de collectie persoonlijk tot bij de consument gebracht wordt. Vanaf maart wil het merk dit verkoopmodel laten groeien met een openingsevent in Antwerpen.
Klanten kunnen bij F.Egidio een afspraak maken om de volledige collectie voor het volgende seizoen te ontdekken. Ze worden vervolgens persoonlijk ontvangen en krijgen een woordje uitleg over de collectie. Daarna kan de klant de selectie passen en aan een pre-order tarief aankopen. Na afloop gaan enkele de bestelde stuks in productie. Met andere woorden geen dead stock, geen overschotten.
“Dit systeem werkt echt heel goed voor mijn collecties. We hebben ondertussen een persoonlijk netwerk uitgebouwd. Een sterke community die aandacht heeft voor conscious fashion. De vraag vanuit andere hoeken groeit. Ik ben dankbaar voor de goede mond-tot-mond reclame, maar ook voor jarenlange steun vanuit de media en de modewereld”, aldus oprichter en ontwerper Egidio Fauzia.
In maart start de pre-order maand met een kick-off in Antwerpen op zaterdag 13 en zondag 14 maart. “Het doel is om op termijn de lijst van steden aan te vullen met Belgische, maar ook internationale locaties. Op die manier willen we een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken”, besluit Fauzia.
Biscuiterie Jules Destrooper brengt een lentecollectie uit van hun dozen en blikken, gevuld met hun ovenverse koekjes. Voor het ontwerp… Lees meer
Ook in de coronacrisis blijven mensen en verenigingen zich inzetten om andere een duwtje in de rug te geven en… Lees meer
In Hoogstraten werd de inboedel van de gekende dancing Highstreet geveild. Onder andere de overbekende danskooi, waarin menig lichtjes aangeschoten… Lees meer
De Spaanse modegroep Inditex heeft reeds 4 winkels in het shoppingcenter Wijnegem: Zara, Zara Home, Massimo Dutti en Stradivarius. Daar… Lees meer
Omwille van de coronacrisis draait de evenementensector al een hele tijd op een laag pitje. Als alternatief voor de festiviteiten… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen