Nieuws Antwerpen Event Market wil merkbeleving weer tastbaar maken met Care Cube

Event Market wil merkbeleving weer tastbaar maken met Care Cube

Event Market wil merkbeleving weer tastbaar maken met Care Cube

ANTWERPEN – Met Care Cube wil het Antwerpse evenementenkantoor Event Market de merkbeleving weer tastbaar maken. Het nieuwe concept maakt het mogelijk om productvoorstellingen te organiseren waarbij meerdere personen op eenzelfde tijdstip verwelkomd worden met de regels van social distancing in gedachte.

Het concept van Care Cube is eenvoudig en valt te vergelijken met loges in een stadion. Op het middenplein vindt een productvoorstelling plaats, terwijl de ruimte errond in kleinere ruimtes – care cubes – worden opgedeeld. Zo komen personen niet met elkaar in contact, maar kunnen ze wel samen één evenement bijwonen.

“We merken dat voor veel klanten persoonlijk contact met hun eindgebruiker heel belangrijk blijft”, zegt Gérald Van der Planken van Event Market. “In een zakelijk kader versterkt het immers de band tussen merk en consument. Daarom zien wij in het Care Cube-systeem de ideale oplossing: de eindgebruikers ervaren een real life productbeleving en dat versterkt het gevoel van vertrouwen tussen hen en het merk, zonder aan veiligheid en beleving in te boeten.”

De grootte en inrichting van iedere Cube wordt aangepast aan de beschikbare ruimte of noden van het product of bedrijf. “Zo kan het concept op maat worden ingezet, van productlanceringen in de automobielsector en projectvoorstellingen in de vastgoedsector tot modeshows waar nieuwe collecties worden voorgesteld of zelfs intieme concertjes.”

Reageer op dit bericht

Gerelateerde berichten

Onderneming
Dossier
Gemeente

Veel gelezen in deze regio

Dit overzicht graag personaliseren met onderwerpen op jouw maat?

Maak een account aan en ga op onze gids pagina op zoek naar bedrijven, personen, sectoren en gemeentes die binnen jouw interessegebied vallen. Op deze manier kunnen we in onderstaand overzicht een gepersonaliseerde lijst van artikels tonen.