De studenten begonnen vorig jaar aan een graduaatsopleiding. Dat is een tweejarige, praktijkgerichte opleiding waarin werkplekleren een belangrijke rol speelt. Vorig academiejaar kregen ze een fictief project tijdens hun eerste module Store Management.
“Onder toeziend oog van docente Medina Vlaeymans, hebben we de handen in elkaar geslagen en als echte Visual Merchandisers, Store Managers en Trade & Retail Marketing Managers van dit fictieve project een realiteit gemaakt op amper 6 weken tijd”, zeggen de studenten. “Het is dan ook met heel veel trots dat wij jullie de allereerste Thomas More pop-up store mogen voorstellen.”
Op vrijdag 8 januari huldigen de studenten de allereerste Thomas More-winkel in. Geen webshop, maar een echte winkel op Campus National in Antwerpen. Omdat de winkel deel uitmaakt van het campuscafé van de hogeschool is bezoek pas mogelijk vanaf de coronamaatregelen dat toelaten.
In de pop-up store wordt voornamelijk Thomas More-merchandise verkocht, samen met een paar andere lokale artistieke producten. De winkel wil namelijk ook een rol spelen in het buurtwerk van de Sint-Andrieswijk.