Imprenta laat traditionele reclamemedia aan het woord

Van Bortel

Het internet is vandaag overal. Wie als bedrijf  snel zijn klantenbestand wil bereiken en zijn markten uitbreiden moet aanwezig zijn op het net en daarbij alle mogelijke opportuniteiten aangrijpen. Dit neemt niet weg dat ook de "oude" media nog altijd hun woordje spreken.

Het gaat dan om spandoeken, flyers, reclamepanelen, autobelettering, stickers, plakletters, glasfolies, signalisaties, print plate - you name it. Wie aanwezig wil zijn op de markt moet alle mogelijke kanalen aanspreken en kan daartoe ook een beroep doen op traditionele reclame. Imprenta uit Wilrijk heeft in die communicatiemedia een sterke marktpositie ingenomen. Het bedrijf beschikt daartoe aan de Kleine Doornstraat over een productiecenter van liefst 700 vierkante meter, een studio voor grafische ontwerpen en een eigen fotostudio.

Imprenta is enkele jaren terug opgezet uit het samengaan van de reclametak van Van Bortel (1982) en van ASAP Protographic Services (1992). In die combinatie van traditionele reclametechnieken en geavanceerde fotodiensten onderkende manager Steven Vollebergh sterke groeikansen. Het nieuwe Imprenta biedt zijn klanten dan ook reclamefaciliteiten aan, fotografie en grafische ontwerpmogelijkheden.