Katz ziet omzet 15 procent stijgen

anouschka

De wervings- en selectiemarkt is ongetwijfeld een hard omstreden sector. Nogal wat ondernemingen proberen hun eigen marktpositie te beveiligen, liefst uit te breiden. Katz uit Zoersel heeft zich toegespitst op de permanente verbetering van de dienstverlening naar de klanten toe en dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

Katz werd in 1994 in de markt gezet door Anouschka Katznelson en zocht het als HR-bedrijf vooral in assessment en recrutering. Het bedrijf heeft zich al die jaren een heel eigen imago aangemeten. Vooral de resultaten op het vlak van assessment mogen gezien worden. Het gaat erom te klanten te helpen om de juiste man/vrouw in te zetten op de juiste plaats. Het bedrijf investeert daartoe onafgebroken in bijkomende opleidingen en nieuwe working tools. Onlangs is een nieuw intern ontwikkeld assessment gelanceerd voor profielen in sales en leiding geven.

De klantentevredenheid wordt bij Katz oa. afgelezen uit die vaststelling dat 78% van de bedrijven waarmee samengewerkt wordt al 5 jaar in de portefeuille steken. 60% van de geplaatste kandidaten is al meer dan 7 jaar aan de slag bij de geselecteerde ondernemingen.

Met een omzetstijging voor het afgesloten boekjaar 2014/2015 van liefst 15% is het management alvast best tevreden over de bereikte resultaten. Die cijfers lagen zelfs 37% hoger dan het boekjaar 2013/2014.

Katz wordt aangestuurd door gedelegeerd bestuurder Anouschka Katznelson en bestuurder Johan Rombouts.