LDV United

LDV United kaapt prijs weg op Agency of the Year Awards

ANTWERPEN – Marketingbureau LDV United werd verkozen tot beste werkplek van 2019 op de Agency of the Year Awards. De awards worden ieder jaar uitgereikt door Media Marketing en Pitch Point en omvatten 6 verschillende categorieën: Agency of the Year, Innovator Agency, Most Entrepreneurial Agency, Best Place To Work, Unique Expertise en Best Newcomer Agency.

Antwerps marketingbureau LDV United noemt zichzelf ook wel eens ‘the people’s agency’. Zo wil het reclamebureau de mens steeds als startpunt nemen voor zijn reclamecampagnes. Enkele bekende klanten zijn Devos & Lemmens, De Lijn, Het Nieuwsblad, Jumbo en Torfs.

LDV United streeft naar individueel geluk bij de werknemers, wat een sterke groep maakt en betere prestaties met zich mee brengt. De cijfers liegen er niet om. Een studie van ACC Belgium met Ipsos liet LDV United uitpakken met een algemeen tevredenheidscijfer van 78%, terwijl het marktgemiddelde slechts 56% bedroeg. “Al deze elementen dragen ertoe bij dat LDV United kan rekenen op trouwe werknemers die zich al jarenlang inzetten voor het bureau. Deze prijs is dan ook een mooie bekroning van een jarenlange investering”, voegt managing director van LDV United Petra De Roos toe.

Naast werkgeluk investeert LDV United ook in opleidingen, zodat werknemers steeds het beste van zichzelf kunnen blijven geven. Werknemers kunnen ook genieten van 8 extra vakantiedagen en één #foertdagske, een extra dag voor jezelf die LDV United in het leven riep voor Torfs maar ook zelf uitvoert. LVD United won in de categorie Best Place To Work, maar het was TBWA Belgium die als Agency of the Year naar huis ging.