Rebranding SAS door Made about you Foto: Made about you

Mad about you verzorgt de rebranding van Sas Coffee

Het Antwerpse Mad about you, het boutique brand agency dat in 2014 werd opgericht door Evert-Jan De Kort, Marieke Bueters en Isabelle Leleux, heeft een volledige herpositionering en rebranding uitgevoerd van Sas Coffee uit Beerse.

Sas Coffee is specialist op het vlak van private label en maakt sinds kort deel uit van het Nimbus portfolio. Het bedrijf zag in Sas Coffee de opportuniteit om uit te groeien tot een toonaangevende speler in de private label koffiemarkt. Om deze ambitie te verwezenlijken, werd een volledige herpositionering en rebranding van het merk doorgevoerd, samen met mad about you.

Mad about you, een boutique identity agency, kreeg het vertrouwen om het nieuwe verhaal van Sas Coffee te creëren. Na een strategische merkoefening resultueerde dit in een heldere positionering, een verbeterd productportfolio, een identiteit die het unieke karakter en de erfenis van de koffiespecialist benadrukt. Daarbij werd ook een herdefiniëring van de interne waarden doorgevoerd om de trots van de medewerkers voor het bedrijf aan te wakkeren.

Erfgoed behouden

"We willen het erfgoed van Sas Coffee behouden, terwijl we het merk klaarstomen voor de toekomst." Mad about you hielp het marketing team om de essentie van Sas Coffee te herontdekken en te vertalen naar een eigentijdse identiteit die zowel de unieke geschiedenis als de toekomstige doelen weerspiegelt.

De tagline “Let’s cup together” markeert een nieuw hoofdstuk in de rijke geschiedenis van het merk. Met een frisse uitstraling en een scherpere focus op private label oplossingen, staat Sas Coffee klaar om haar positie als partner in koffie te verstevigen in de snel evoluerende wereld van koffie.