Het oog wil ook wat, vandaar dat we in mei een nieuwe website lanceerden. Nooit eerder bereikte Made In zo veel lezers als dit jaar. Gemiddeld mochten we bijna een miljoen bezoekers (950.000 om precies te zijn) op onze website ontvangen. Daarvan bezochten maar liefst 145.000 unieke bezoekers de artikels van de Antwerpse regio. Ook de pageviews zijn in opmars in Antwerpen: gemiddeld 400.000 per maand. Daarnaast kwamen we ook met een nieuwe huisstijl en de passende Made in-baseline ‘Jouw shot ondernemingszin’.
Lees ook: Meer dan 800.000 Made in-bezoekers, dat verdient een vernieuwde site
Er kwamen 30.000 volgers bij op sociale media. In totaal volgen 13.629 ondernemers het Antwerpse nieuws op onze sociale mediaplatformen, waarvan de meesten (7.457) op LinkedIn.
De Winnaars
Bij Made in zetten we ondernemers graag in de spotlights. Dit jaar deden we dat met de Strafste Onderneemster van Antwerpen op Internationale Vrouwendag. Mieke Frijters van het wegenbouwbedrijf ATF mocht de titel op haar naam zetten.
Het is alsof het gisteren was, de award voor Hét Product Made in Antwerpen. Deze werd in november uitgereikt in het KMSKA. Johan Van Dyck van Seefbier mocht de award in ontvangst nemen in het pas vernieuwde museum. Hij richtte in 2014 de Antwerpse Brouw Compagnie op om het eeuwenoude bier nieuw leven in te blazen.
Helaas namen we in 2023 ook afscheid van enkele straffe ondernemers.
Lees ook: IN MEMORIAM. Van deze Antwerpse ondernemers namen we dit jaar afscheid
We wensen jullie fijne feestdagen toe! Morgen (vrijdag) sturen we de laatste nieuwsbrief uit. Op 2 januari zijn we weer terug!