In 2009 legde Luk Verbist, toen nog havenarbeider, zich voor het eerst toe op marketing in bijberoep. In 2018 kocht hij een kantoorgebouw aan de Dorpsstraat in Kalmthout: het startschot van een gestaag groeiproces. “De corebusiness van dotWEB is 360 graden-marketing”, vertelt Luk Verbist. “Dat betekent dat we een brede waaier aan marketing aanbieden aan onze klanten.”
Groeiproces
Met de overname van Fatmama verhuizen twee medewerkers mee naar het kantoor in Kalmthout. “De focus van dotWEB ligt op online marketing, maar nu kan je bij ons ook terecht voor grafisch ontwerp en vormgeving van offline media”, zegt hij. Op termijn kijkt dotWEB uit naar de opening van een tweede kantoor.
“Een nieuwe start”
Ook Shirley Brosens, zaakvoerster van Fatmama, reageert enthousiast over het samengaan van de twee bedrijven. “Het aanbod van dotWEB kwam echt op een ideaal moment. Wij gaan onze klanten nog beter helpen. We kijken uit naar onze nieuwe start”, zegt Shirley van Fatmama.