Kanszoekende jongeren stellen persoonlijk businessplan voor bij Arcadis
BERCHEM - Zes kanszoekende jongeren uit de provincie Antwerpen stelden vrijdag hun persoonlijke businessplannen voor in de kantoren van studie-… Lees meer
Mediahuis bundelt de krachten met enkele andere media- en telecomspelers om samen een nationale reclameregie te lanceren. Op die manier willen ze adverteerders, nu en in de toekomst, de best mogelijke en meest efficiënte oplossingen bieden om te adverteren naar hun doelpubliek. De nieuwe regie zou begin 2021 operationeel moeten zijn. Het wordt een joint-venture tussen Mediahuis (44,4%), Telenet/SBS (44,4%) en Proximus/Skynet (11,2%) en zal worden gevormd door de commerciële teams van Mediahuis, SBS en Pebble Media.
Meer dan ooit is het de consument die bepaalt op welke manier hij of zij in contact komt met merken en dat maakt de customer journey een stuk moeilijker. “Voor adverteerders is het belangrijk om op het juiste moment, de juiste boodschap aan de juiste consument te bezorgen en dit via de juiste kanalen”, zegt Koen Verwee, ceo van Mediahuis België.
Mediahuis, Telenet/SBS, Proximus/Skynet en Pebble Media slaan daarom de handen in elkaar en creëren samen een nationale reclameregie. Op die manier willen ze adverteerders de meest creatieve en efficiënte oplossingen bieden om hun klanten te bereiken, over mediatypes en platformen heen. De nieuwe regie zal de reclameactiviteiten van onder andere Vier, Vijf, Zes, Gazet van Antwerpen en enkele online platformen van VRT omvatten.
Een adverteerder hoeft niet overal tegelijk te zijn. Hij moet vooral aanwezig zijn op de plaatsen waar zijn klanten zich bevinden. “Door de rijkdom aan data van de verschillende mediamerken met elkaar te combineren, ontstaat een bijzonder sterk aanbod aan segmentatie-mogelijkheden. Hierdoor zullen adverteerders hun klanten nog doelgerichter en efficiënter kunnen bereiken”, aldus Koen Verwee.
BERCHEM - Zes kanszoekende jongeren uit de provincie Antwerpen stelden vrijdag hun persoonlijke businessplannen voor in de kantoren van studie-… Lees meer
ANTWERPEN - BRUSSEL - Center Parcs Europe, de pionier in vakantieparken in België, Frankrijk, Duitsland en Nederland, koos voor het… Lees meer
ANTWERPEN - BRUSSEL - Het recent opgerichte PR- en communicatiebureau Comm2You heeft z’n start niet gemist. Met uitvaartspecialist DELA, met… Lees meer
ANTWERPEN - Wie op zoek is naar een piekfijn hemd of uiterst elegant maatpak, kan sinds kort terecht bij de… Lees meer
ANTWERPEN - Een maand lang bleef het ijzig stil rond de bekende Antwerpse frituur ’t Stad, maar vanaf maandag kunnen… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen