Moore Stephens sponsort goed doel met de dodentocht

moore stephens

Het accountancy en consultancybedrijf Moore Stephens Belgium gaat op de volgende dodentocht, die volgende vrijdag 12 augustus plaatsvindt; zijn beste beentje voorzetten. Of liever: vele beste beentjes. Niet minder dan 90 enthousiaste stappers gaan zich aan de 100 km lange tocht wagen. Deze tocht vindt jaarlijks plaats in Bornem.

90 deelnemers van Moore Stephens, dat is de grootste groep van het bedrijf die ooit aan de dodentocht heeft deelgenomen. Sommigen zijn ‘diehards’ die al vele malen de stapschoenen aanbonden, voor anderen is het de eerste keer. Met hun deelname willen ze het project ‘Mobile school’ sponsoren, een Belgische organisatie die zich wereldwijd inzet voor straatkinderen.

Moore Stephens hecht veel belang aan maatschappelijk verantwoord ondernemen (Moore Stephens Charity). “We delen financiële en bedrijfseconomische kennis via business classes en seminaries, maar we brengen ook permanent ons maatschappelijk engagement over” zegt CEO Peter Veschelden.

“De keuze voor het goed doel was snel gemaakt” zegt Hans Cools, co-CEO: “We willen niet "zomaar" stappen. We zijn allemaal bevoorrecht te kunnen en mogen deelnemen of meehelpen. Vanuit die bevoorrechte positie voelen we ons geroepen ook iets terug te geven aan de maatschappij waarin we leven.” Op het parcours zal een echte “mobile school” aanwezig zijn ter hoogte van stop 5 (Ruisbroek) op 33 km. Arnoud Raskin en vier medewerkers stappen zelf ook mee.

Moore Stephens heeft ook een afdeling in Antwerpen.

De volledige lijst van deelnemers staat op www.moorestephens.be