BlindDateBizz_Afl35_1

Ondernemers uit autoretail en horeca wisselen gedachten uit

Elke week worden twee bedrijfsleiders tegenover elkaar geplaatst. Aan de hand van open vragen leren ze elkaar beter kennen tijdens een Blind Date Bizz. Deze keer is het de beurt aan Philip Eeckels van BMW Jorssen en Jan Jodts van Pleasures.

Philip Eeckels zit in het managementteam van BMW Jorssen. Dat is de verdeler van de bekende luxewagens die zopas een gloednieuwe showroom in Merksem opende. Tegenover hem zit Jan Jodts. Hij staat aan het hoofd van Pleasures, het horecabedrijf dat in Antwerpen vooral bekend is van het Dock’s café. “Ik heb nog één missie in mijn leven: delen is vermenigvuldigen. Dan is dit format fantastisch om te doen”, zegt hij.

Beide heren geven mee of ze ’s nachts van een probleem wakker liggen. “Ik niet en dat lijkt me een gezonde eigenschap”, vertelt Philip Eeckels. “Piekeren is namelijk niet de oplossing van het probleem. Ik weet wel dat als ik wakker lig, dat het een duidelijk signaal is om afstand te nemen van de dagdagelijkse business.”