Nationaal

Partner in de kijker: Mathieu Gijbels

Mathieu Gijbels is geen onbekende voor de trouwe lezers van Made in. Het bedrijf staat bekend om zijn bedrijfs- en kantoorbouw, maar heeft zoveel meer te bieden. Van renovatie over nieuwbouw en onderhoud tot advies. De samenwerking met Made In is er eentje die al jaren loopt en ook in de toekomst wil Mathieu Gijbels een trouwe partner blijven. “Wij geloven enorm in het platform en het potentieel ervan”, vertelt Herman Verwimp, marketing- en hr-directeur.

Voor wie jullie nog niet kent: wat moeten we weten over Mathieu Gijbels?

“Mathieu Gijbels is een toonaangevende aannemer en al sinds 1969 een ontzorgende partner wat betreft bedrijfs-en kantoorbouw. Onze strategie is erop gericht om een levenslange relatie met de klant op te bouwen. Dat doen we door een totaalpakket van bouwkundige diensten aan te bieden. Naast nieuwbouw en renovatie zorgt onze service & onderhoud afdeling voor een optimale naservice. We zijn gevestigd in Opglabbeek en hebben verder nog kantoren in Nijvel en in Gent.”

 

De combinatie van advertenties, artikels, partnermails en branded content is een groot voordeel.

Herman Verwimp, marketing- en hr-directeur van Mathieu Gijbels.

Welke impact heeft Made in op de bekendheid van het bedrijf?

“Iedere maand zitten we samen met onze accountmanager om de resultaten van onze campagne te bespreken. Sinds een jaar merken we een boost in onze resultaten. Dat is te danken aan de inzet die we hebben gestoken in het benutten van alle mogelijkheden binnen Made in, maar ook de kwaliteit van advertentiematerialen die Made in aanbiedt. De combinatie van advertenties, artikels, partnermails en branded content is hierin wel een groot voordeel.”

Zijn er bepaalde artikels die het echt goed hebben gedaan?

“We merken dat onze branded content-artikels het altijd heel erg goed doen. Via ons partnership hebben we recht op 6 branded content-stukken per jaar. Die vullen we dan ook graag in met info over onze diensten, een interview met een klant of zelfs met de lancering van iets nieuws bij Mathieu Gijbels. Het bereik is altijd erg groot en het aantal geëngageerde lezers hoog. Cijfers die daarna ook makkelijk terug te koppelen zijn naar onze interne diensten toe, want het is uiteindelijk het resultaat dat telt.”

Zijn jullie tevreden over de samenwerking met Made in?

“Ons partnership met Made in is in al die jaren enorm geëvolueerd. Een evolutie is nooit lijnrecht omhoog en dat was gedurende ons partnership ook niet altijd zo. Maar met de nodige duidelijke en transparante communicatie kwamen er altijd oplossingen die ervoor zorgden dat ons partnership sterker werd.”

Hoe zien jullie de toekomstige samenwerking met Made In?

“Wij blijven partner van Made in. We geloven enorm in het platform en het potentieel ervan. We waren niet voor niets een van de ‘founding partners’ die van in het begin achter het concept stonden. Dat is nog altijd niet veranderd en zal ook niet gebeuren.”