Afbeelding5 Foto Push To Talk

Push To Talk neemt evenementenbureau White Rabbit over

ANTWERPEN - Met de overname van White Rabbit wil het communicatiebureau Push To Talk van Tom Bellens breder focussen. Het communicatiebureau organiseert evenementen, live communicatie en audiovisuele projecten voor onder meer Umicore, Securitas, VDAB, Rode Kruis Vlaanderen en Recupel.

Online infomomenten, gesprekken en debatten, het is allemaal onderdeel van live communicatie. Het hoeft niet te verbazen dat de coronacrisis een sterke impuls gaf aan dit type evenementen. Push To Talk bestaat ondertussen 15 jaar en focust vooral op live communicatie rond bedrijfsstrategie en -cultuur.

 

Push To Talk organiseert live communicatie voor onder meer het Rode Kruis. Foto Push To Talk

Knaldrang

Zaakvoerder Tom Bellens is docent crisiscommunicatie bij KdG Hogeschool in Antwerpen en besteedt een groot deel van zijn vrije tijd aan het Rode Kruis. “Door de overname van White Rabbit komt daar nu ook het luik live entertainment bij”, vertelt hij. “Samen is dit de perfecte combinatie om bedrijven en organisaties op diverse vlakken te ondersteunen. We helpen hen om enerzijds inhoud en visie te communiceren, maar anderzijds ook de aanwezige knaldrang tot kwalitatieve events te kneden.”

In totaal zullen een dertigtal professionals gestalte geven aan het uitgebreide Push To Talk. Naast mensen met organisatorische vaardigheden wordt het team versterkt door content creators, audiovisuele technici en allround creatives.