Out of Site Quadit Foto: Out of Site

Quadit verhoogt gasttevredenheid door geavanceerd databeheer

Door middel van hun innovatieve app Quadit wil het Nederlandse Out of Site, dat ook een operationele vestiging heeft in Antwerpen, een grote rol spelen in de verbetering van hygiëne binnen de hotelbranche.

Quadit biedt een digitale oplossing voor hotels om de hygiënestandaarden consequent te handhaven. De app helpt bij het digitaliseren van schoonmaakprocessen, waardoor tijdrovend papierwerk verleden tijd wordt en hotels zich meer kunnen concentreren op gastvrijheid.

De app, die door Out of Site ontwikkeld is in nauwe samenwerking met zusterbedrijf HotelPartner,  stelt hotels in staat om gepersonaliseerde checklists te ontwikkelen die aangepast zijn aan de specifieke eisen van hun locatie. Deze functionaliteit zorgt voor een consistente naleving van schoonmaakprotocollen, terwijl real-time data en inzichten worden geboden die managers helpen bij het monitoren en optimaliseren van de prestaties van het personeel.

“De effectiviteit van Quadit is aanzienlijk, met meer dan 70 klanten in Nederland die al hebben geprofiteerd van de implementatie”, luidt het bij Out of Site. “Bij HotelPartner, bijvoorbeeld, steeg de hygiënescore op de review- en bookingwebsites zoals Tripadvisor en Booking.com na het effectief toepassen van Quadit. Deze verbeteringen hebben geleid tot hogere gasttevredenheid en operationele efficiëntie.”

Out of Site denkt ondertussen ook al aan uitbreiding. De firma overweegt om de toepassing van Quadit uit te breiden naar andere sectoren zoals de zorg, horeca en beveiliging.