goodhabitz Foto: GoodHabitz

Team Lewis en GoodHabitz slaan de handen in elkaar voor lifelong learning: “Bedrijven helpen een aantrekkelijke werkgever te zijn”

Online leerplatform GoodHabitz en PR- en marketingbureau Team Lewis werken samen aan een campagne om online leren op de werkvloer te promoten bij Belgische bedrijven.

"We willen bedrijven helpen een aantrekkelijke werkgever te zijn door werknemers te ondersteunen in hun professionele ontwikkeling", klinkt het bij GoodHabitz. "Team Lewis zal ons daarin ondersteunen. Zij kunnen zich volledig vinden in onze manier van werken en begrijpen waar we naartoe willen. We zijn benieuwd naar wat we samen kunnen bereiken."

Team Lewis zal voor GoodHabitz de marketingcampagne ontwerpen waarmee GoodHabitz online leren wil promoten bij bedrijven. Daarnaast zal het marketingbureau ook helpen met het uitbouwen van mediarelaties.

"Als bedrijf dat voortdurend inzet op de verdere professionele ontwikkeling van onze werknemers, kunnen wij GoodHabitz’ missie voor levenslang leren alleen maar onderschrijven.We kijken er dan ook ontzettend naar uit om onze ervaring en kennis te gebruiken om GoodHabitz bij te staan in het realiseren van hun visie”, aldus Delphine De Pauw, Managing Director bij Team Lewis.