steun helpen stockfoto

TEAM LEWIS en medewerkers steunen ook in 2022 goede doelen

De TEAM LEWIS Foundation, een organisatie van het internationaal marketingbureau TEAM LEWIS, heeft het afgelopen jaar ruim 1.700.000 euro uitgekeerd aan 500 goede doelen. Naast donaties stonden ze die doelen ook bij met creatieve ondersteuning. Dit jaar breien ze er een vervolg aan.

In 2021 kreeg elke medewerker van TEAM LEWIS de kans om een geldbedrag te schenken aan een goed doel naar keuze. Daar bleef het echter niet bij. Er werden ook uren vrijgemaakt om goede doelen op een creatieve manier te ondersteunen. Het gaat dan bijvoorbeeld om videocontent, copywriting of onderzoek. Zo wil de stichting goede doelen helpen die het momenteel lastig hebben, zegt ook CEO van de TEAM LEWIS Foundation Samuel Dean: “We zijn met dit programma begonnen, omdat veel lokale goede doelen het momenteel lastig hebben. Zij zijn het kloppende hart van onze samenleving. De foundation heeft geld geschonken aan doelen waar ons team in gelooft. Maar waar ik het meest trots op ben, is het creatieve werk dat we kosteloos konden verrichten. Als je energie, creativiteit, positiviteit en passie hebt, kun je het verschil maken. Dat is de kern van onze bedrijfscultuur.”

Ook in de toekomst wil de stichting uren vrijmaken om andere organisaties te ondersteunen: “Hopelijk hebben we het zwaarste gedeelte van de pandemie achter de rug, maar de impact op onze samenleving blijft. Veel van de goede doelen waar we mee samenwerken, gaan een onzekere toekomst tegemoet. De TEAM LEWIS Foundation blijft zich daarom inzetten voor goede doelen die waardevol zijn voor onze medewerkers. We zullen dit jaar nog meer doelen steunen en verder bouwen op de aanpak waar we in 2021 mee zijn gestart”, aldus Samuel Dean.