OvalOffice

The Oval Office verkozen tot Best World Event Agency

ANTWERPEN - The International Festival of Events and Live Communication (BEA World) is uitgedraaid tot een succes voor The Oval Office. Het Antwerpse live+communication bureau werd er bekroond tot Best World Event Agency, omdat het de hoogste score behaalde in de verschillende categorieën waarin het genomineerd was.

Met de live campagne SD Worx Intimate Concerts behaalde The Oval Office maar liefst vier prijzen. De campagne werd bedacht om de proximiteit tussen klanten en medewerkers van SD Worx KMO extra in de kijker te zetten. Klanten werden uitgenodigd voor een exclusief verrassingsoptreden in de huiskamers van de medewerkers zelf. Onder meer Flip Kowlier, Blanche en Sioen passeerden zo in 81 huiskamers.

De campagne sleepte de Grand Prix in de wacht, twee Gold awards in de categorieën Corporate Celebration en Musical Event en een Bronze award in de categorie Best B2B Event (< € 500.000). Een andere Gold Award werd gewonnen in de categorie Hybrid Event voor de live beleving Offshore Wind Energy Experience voor het Belgische Offshore Platform.

Daarbij werd met een live communication beleving windenergie, die ver weg op zee wordt geproduceerd, tot vlakbij de consument gebracht met 15.000 papieren windmolentjes die samen het cijfer 1.000.000 vormden. 1 miljoen omdat dankzij de opstart van een vijfde windmolenpark in de Belgische Noordzee de kaap van stroomproductie voor 1 miljoen gezinnen overschreden werd.

Wouter Boits, ceo The Oval Office: "Deze Oscar van de Europese event-industrie is het bewijs dat ons holistische 'live + communicatie'-model leidt tot resultaten van het hoogste internationale niveau."