Tilroy

tilroy gelooft in omnichannel-aanpak van retailers

AARTSELAAR – Klanten zijn een enorme flexibiliteit gewend bij het winkelen, maar veel retailers worstelen daarmee. Dat stelt het Aartselaarse tilroy.

’s Avonds nog snel online bestellen om het pakje de volgende dag in een winkelpunt in de buurt af te halen of thuis geleverd te krijgen. Of kort nagaan of een artikel nog in een winkel beschikbaar is. De flexibiliteit die klanten verwachten, is groot en niet alle retailers zijn mee met dat nieuwe winkelen.

Peter De Ranter, omnichannel-expert en ceo van tilroy: “Vaak zijn de verschillende mediakanalen van een retailer niet op elkaar afgestemd en dat veroorzaakt grote frustraties. Er zijn ook veel gemiste kansen om klanten van de winkel naar de webshop te sturen of omgekeerd. Wij zijn ervan overtuigd dat een sterke omnichannel communicatie de enige manier is om klanten aan te trekken én te houden om zo als retailer te groeien.”

Om hun omnichannel aanpak op punt te zetten, houdt tilroy op donderdag 9 mei het Omnichannel Trends Event in Kontich. Retailers krijgen er praktische communicatietips om hun fysieke winkel en webshop naadloos op elkaar af te stemmen. Daarnaast geven auteur en mystery shopper Saskia Lips en digitale marketeer Herman Maes enkele nuttige inzichten mee.