BlindDateBizz_Afl47_1

Tom Duhoux en Liesbeth Debruyn zetten zich aan Blind Date Bizz tafel

Elke week worden twee bedrijfsleiders tegenover elkaar geplaatst. Aan de hand van open vragen leren ze elkaar beter kennen tijdens een Blind Date Bizz. Tom Duhoux van HNST en Liesbeth Debruyn van Elmos zetten zich deze week aan onze tafel.

Tom Duhoux is de sterke man achter HNST, het meest duurzame jeansmerk ter wereld, vervaardigd uit 50% gerecycleerde vezels. En Liesbeth Debruyn begon haar carrière in het onderwijs. Sinds 2010 is zij de ceo van het ICT-bedrijf Elmos. “Ik was een netwerker. Vroeger was er niets van sociale media en moesten we dat doen. Nu doe ik dat hoe langer, hoe minder.”

Zouden beide zaakvoerders nog zelf voor een baas kunnen werken? Voor Tom Duhoux zou dat eerder moeilijk zijn. “Ik denk dat ik een sterke eigen wil heb. Samenwerken is geen probleem, als het maar complementaire mensen zijn. Maar ik vermoed dat moeten rapporteren en dergelijke, eerder lastig zou zijn.”