The_Beacon©CONIX_RDBM_ARCHITECTS

Twee nieuwe start-ups betreden The Beacon

ANTWERPEN – The Beacon blijft start-ups, scale-ups en corporates aantrekken. Vijf maanden na de opening vonden al 27 bedrijven een kantoorruimte in de business- en innovatiehub voor Internet of Things en Artificiële Intelligentie. Daar komen binnenkort ook nog Anyways en Future Marketing Agency bij.

Anyways bouwt aanpasbare digitale kaarten en intermodale routeplanners. Interessant voor logistieke bedrijven die op die manier tijd kunnen besparen.

Oprichters van Anyways Wim Michiels en Ben Abelshausen: “We integreren een digitale, routeerbare kaart in de website van bedrijven of handelaars die tijdelijk moeilijk bereikbaar zijn. Diezelfde informatie delen we ook als open data met alle kaartenmakers en navigatiesoftware. Zo hoeven klanen en leveranciers zich geen zorgen te maken. De ideale route wordt altijd berekend.”

De start-up nestelt zich in de flexibele open space waar tien bedrijven elkaar inspireren om sterke IoT- en AI-producten te ontwikkelen voor industrie, logistiek en smart cities. Ook Future Marketing Agency komt daar te zitten.

Ceo van Future Marketing Agency Dominique Hoogsteder: “De tijd dat bedrijven voldoende klanten verzamelden met uitsluitend een fancy website is voorbij. Sociale media, een geautomatiseerde chatbot, loyauteitsmarketing gekoppeld aan mobile wallet, enzoverder. Alles zetten we in om leads voor onze klanten te genereren. We tekenen out-of the box marketing strategieën op maat uit. Iets waarmee we bedrijven binnen The Beacon misschien wel kunnen versterken, terwijl ik kan van hieruit het bedrijf in de markt kan zetten om op het juiste moment door te groeien naar een kantoorruimte in het hetzelfde gebouw. Een echte win-win.”