Philip’sBiscuits

Vernieuwd Antwerps koekjeshuis wil groter publiek aanspreken

ANTWERPEN – Ann Goetgebuer-Painblanc en zoon Maxim Painblanc hebben het recept van Philip’s Biscuits aangepast. Ze zorgden voor een rebranding en uitbreiding van het Antwerpse koekjeshuis dat voortaan een nog groter, zelfs internationaal publiek wil aanspreken.

Philip’s Biscuits is al jarenlang een vaste waarde in Antwerpen. Vanuit het bakatelier in Hemiksem wordt door een klein team nog steeds op ambachtelijke wijze koekjes gebakken. Dat vakmanschap en het oog voor kwaliteitsvolle en natuurlijke ingrediënten blijft, maar met een rebranding wil het bedrijf haar potentieel nog beter benutten.

Ann Goetgebuer-Painblanc: “Het interieur van de boetieks hebben een sfeervolle uitstraling gekregen die alle zintuigen bespeelt. De aantrekkingskracht van de etalages is zowaar nog sterker geworden. Ook in de verpakking hebben we de smaakvolle beleving van de biscuits doorgetrokken. Alles ademt nu het waardevolle van de ambacht uit.”

De wisselwerking tussen mama en zoon loopt alleszins uitstekend. De liefde van Ann voor een gezellige sfeer waarin genieten centraal staat, gaat mooi samen met Maxim’s passie voor smaak.

Blik op de toekomst

Na de rebranding opende Philip’s Biscuits eind oktober al een derde vestiging. Deze keer niet in Antwerpen, wel op de Grote Markt in Mechelen. Er wordt ook volop gekeken naar Brussel, Gent, de kust en zelfs internationaal.