Luchthavens Oostende en Antwerpen verwachten deze zomer 150.000 passagiers
ANTWERPEN, OOSTENDE - De luchthavens van Oostende en Antwerpen verwachten deze zomer zowat 150.000 passagiers. In Oostende hebben passagiers de… Lees meer
SONY DSC
De verdeler van Volvo in Sint Niklaas, Garage Van Kasteren viert 40 jaar samenwerking met de Zweedse autoconstucteur Volvo. In 1976 werden effectief de eerste Volvo’s in de showroom gezet. Het ging toen wél nog om de kleinere modellen Volvo 66 en de 240 reeks.
Onlangs werd de showroom uitgebreid en vernieuwd. Daarbij werden tal van nieuwe concepten en ideeën toegepast, met onder andere een grote lounge en een transparantie tussen de showroom en de werkplaats. Een werkplaats die trouwens eerder al een opfrissing kreeg en waar de technici nu in teams van 2 aan de wagen werken.
Het bedrijf is al sedert 1932 actief in de auto sector en heeft in Dendermonde een tweede vestiging die volgend jaar naar dezelfde concepten zal aangepast worden. In 1994 kwam de vierde generatie aan het stuur, en vanaf dan is Ann Van Kasteren voor de vele klanten het vertrouwde gezicht. Samen met bedrijfsleider Serge Wielandts en een team van collega’s werd voortdurend vernieuwd en geïnvesteerd.
Sedert de opening van de nieuwe showroom loopt de verkoop als een trein, en werd in 2015 een verkoop record gebroken. Nog nooit in de toch al lange geschiedenis van het bedrijf werden er 500 nieuwe wagens verkocht. Dit is een heel sterke prestatie, want de garage zelf lag tot september in een straat met ingrijpende wegenwerken. Bovendien waren er ook nog eens de werken op de N70.
Van Kasteren is ondertussen ook erkend als officieel ‘Volvo retail experience partner’, omdat het zo goed inzet op de koop- en service ervaring van de klant. Het is de eerste Volvo garage in België die deze erkenning van het Zweedse moederhuis heeft mogen ontvangen.
Bedrijfsleider Serge Wielandts is trots op de realisaties, maar vindt vooral het menselijke aspect belangrijk: “We hebben de meest aangename omgeving willen creëren voor de klant. De showroom lijkt wel een beetje op het prachtige interieur van de nieuwe XC90. We willen echt dat de klant zich thuis voelt. Onze lounge heet eigenlijk ‘de living room’, dat zegt veel. We vinden dat persoonlijk contact heel belangrijk is in onze sector. Niet alleen trouwens met verkopers, ook de techniekers moeten veel meer direct contact hebben met de klant. De ‘hardware’ dient om dit makkelijker te maken”.
Foto: Ann Van Kasteren en Serge Wielandts
ANTWERPEN, OOSTENDE - De luchthavens van Oostende en Antwerpen verwachten deze zomer zowat 150.000 passagiers. In Oostende hebben passagiers de… Lees meer
BEERSE, LINT - In samenwerking met Studio 100 ontwikkelde Daneels Media Group uit Beerse geheel kosteloos leerzame kleur- en doeboekjes… Lees meer
ANTWERPEN - Het stadsbestuur heeft haar telecomcontract met de Limburgse Essec Group vernieuwd. Het contract ter waarde van 24 miljoen… Lees meer
Elke aangekondigde prijskorting moet nu toegepast worden op de laagste prijs die in de voorafgaande 30 dagen werd aangerekend. Dat… Lees meer
HOBOKEN, OLEN - De materialengroep Umicore heeft woensdag haar strategisch plan voor de komende jaren uit de doeken gedaan. Het… Lees meer
Reageer op dit bericht
Graag een reactie plaatsen op dit bericht? Registreer je dan nu op made-in.be
Heb je al een Made in-account?
Klik dan hier om in te loggen