Nico De Clerck en Matteo Van Mol Meteoris Oprichters Nico De Clerck en Matteo Van Mol. Foto: Meteoris

Websteak, StrongTale en FAKTOR21 worden impact agency Meteoris

De merken Websteak (digital advertising), FAKTOR21 (CRM/sales- en marketing alignment) en StrongTale (content en storytelling) worden vanaf vandaag, 16 oktober, impact agency Meteoris. Dat kondigden oprichters Nico De Clerck en Matteo Van Mol afgelopen donderdag aan in Studio 6 van de AED Studios.

Meteoris is een one-stop impact agency dat strategie en merkpositionering combineert met storytelling, technologie en digitale marketingservices. Ook training van interne sales- en marketingteams behoren tot het nieuwe aanbod.

Nico stond in 2015 aan de wieg van Websteak. Recent richtte hij ook mee FAKTOR21 en StrongTale op. “We bundelen niet alleen de drie verschillende expertises in één merk. Ons aanbod gaat met Meteoris veel breder dan digitale diensten alleen", legt hij uit. "Het is ook de bedoeling om met organisaties naar de basis te gaan en hun merk-DNA en positionering in de markt te herbekijken en scherp te stellen.” Daarvoor werd het team uitgebreid met ervaren strategen.

"Het ‘Meteoris Effect’ houdt in dat we de marketingstrategieën van ambitieuze organisaties in de juiste volgorde en met de juiste initiatieven gaan opbouwen," zegt Matteo, CO-founder en impact marketeer. "Dat kan alleen maar door de markt, je bedrijf en je doelstellingen diepgaand te kennen."

Meteoris werkt vandaag voor een 60-tal organisaties binnen vastgoed, retail, home & interior, professional services en de maakindustrie. Het 18-koppig team is volop in aanwervingsmodus en ambieert om nog dit jaar 2 tot 4 versterkingen te halen.