Websteak team

Websteak uit Hove versterkt zich met 5 nieuwe medewerkers

HOVE – Leadgen agency Websteak wil zijn dienstverlening aanscherpen. Om de verdere groei te ondersteunen, haalt het vijf versterkingen in huis. In mei 2019 verhuisde het bedrijf nog van Lier naar Hove.

Websteak helpt organisaties met groeiambitie om van hun website een echte klantenmachine te maken. Via ingrepen, campagnes en slimme opvolgsystemen, leveren ze potentiële klanten bij salesafdelingen. “We maken vandaag vooral het verschil voor kmo’s en grotere organisaties, maar dat betekent natuurlijk niet dat een sterke online aanwezigheid alleen maar voor dit segment is weggelegd”, vertelt zaakvoerder Nico De Clerck.

“We zijn de afgelopen maanden zorgvuldig op zoek geweest naar specialisten om ons verhaal naar het volgende niveau te tillen”, vertelt zaakvoerder Mattias Vercauteren. “Andy Wauters is een aanwinst voor het advertising-team. Aan Stefan Kerkhof hebben we een strategisch denker, en Alexander Arnauts-Smeets is op zijn beurt een creatieve copywriter die ook qua SEO van aanpakken weet. Arne Van Oekelen is een ervaren SEO-man, en Kim Bogaerts is een marketingduizendpoot.”

Websteak lanceerde in januari ook de podcast-reeks Marketing Masterclass, waarbij via interviews met grote namen in de sector best practices en insights toegankelijk worden gemaakt.

Het team van Websteak is nu 13 mannen en vrouwen sterk en staat ten dienste van een 50-tal vaste klanten.