JP1+(1)

‘Zelfliefde Eerst’: Juwelina Paris lanceert juwelencollectie op Valentijnsdag

Het Antwerpse juwelenmerk Juwelina Paris lanceert op 14 februari haar nieuwste collectie statementjuwelen. Het merk maakt duurzaam vervaardigde stukken betaalbaar voor elke vrouw, met het oog op haar campagne ‘Zelfliefde Eerst’. Juwelina Paris richt zich zo op de moderne, onafhankelijke vrouw die zichzelf wil verwennen op Valentijnsdag.

Juwelina Paris wil de manier waarop vrouwen sieraden kopen revolutioneren. Oprichter Priya Jajoo startte het merk in de overtuiging dat duurzaamheid, kwaliteit, design en prijs hand in hand kunnen gaan.

"Vroeger wachtten vrouwen al te vaak om een sieraad cadeau te krijgen van een partner of familielid. Voor een kwaliteitsvol juweel zit je immers al snel in de hoge prijscategorie. Met Juwelina Paris geven we vrouwen toegang tot stukken van hogere kwaliteit, die ze voor altijd kunnen bewaren", zegt ze.

Het merk maakt een bewust duurzame keuze om de juwelen in een laboratorium te maken in plaats van ze te delven. Zo willen ze de impact op het milieu verkleinen. “Het delven van natuurlijke edelstenen heeft enorm negatieve gevolgen voor het milieu, zoals ontbossing en de vernietiging van ecosystemen. Door juwelen te vervaardigen in labo’s, wat vandaag perfect mogelijk is, vermijden we deze zware belasting van het milieu.”