Eric Bollens Brandle Eric Bollens. Foto: Brandle

Brandle viert tiende verjaardag met gratis websites

Brandle, het full-service communicatiebureau uit Beerse, mag tien kaarsjes uitblazen. Het bureau viert die verjaardag met cadeaus voor nieuwe en bestaande klanten. “Eén jaar lang delen we elke maand een nieuw cadeau uit”, zegt Eric Bollens, business unit manager bij Brandle. “Deze maand geven we tien onepage websites weg.”

Brandle werd tien jaar geleden geboren uit de fusie tussen Outline Graphics uit Beerse en Kubis uit Herentals. Brandle maakt deel uit van Daneels Media Group, de thuishaven van een van de grootste drukkerijen van het land. Met klinkende namen als Agfa, Brabantia, Grohe, KitchenAid en Umicore heeft Brandle een klantenportfolio die er niet om liegt.

“We tellen inderdaad enkele kleppers onder onze klanten”, glimlacht Eric Bollens. “Maar we zijn ook actief op de markt voor kmo’s. Met Reddi, onze gespecialiseerde afdeling voor websites, webshops en online marketing, spelen we met een verrassend betaalbaar aanbod in op de noden en wensen van startende en groeiende ondernemingen.”

Ideaal voor starters: een gratis onepage website

“In onze sector betekent een tiende verjaardag al heel wat”, weet Eric Bollens. “Ons bureau is stap voor stap gegroeid in een markt die de afgelopen jaren zijn ups en downs heeft gekend. We vonden dan ook dat onze tiende verjaardag niet onopgemerkt mocht voorbijgaan. Daarom delen we nog tot het einde van het jaar cadeaus uit.”

Opvallend: nog tot 15 juni geeft Brandle tien onepage websites weg. “We bouwen die websites met ons Reddi-platform”, zegt Eric Bollens. “Zo’n onepage website is ideaal voor een startend bedrijf of als landingspagina voor een event. Op die manier hopen we ondernemers in onze regio een duwtje in de rug te geven.”